czwartek, 24 października 2013

Tak, rozdział miał być dzisiaj, ale go nie będzie. Nie chciałam podejmować tego kroku, ale chyba nie mam wyjścia. Muszę się na to zdobyć i zawiesić/ usunąć bloga. Jest zero komentarzy. Kiedy zaczynałam pisać to opowiadanie myślałam sobie "Super!" będę miała może kilku czytelników, którzy polubią to co robię i będą śledzić moje poczynania, ale okazało się, że wcale tak być nie miało. Bardzo mi przykro, że moje opowiadanie nie miało grona odbiorców. Tak więc to już chyba wszystko, co chciałam Wam powiedzieć. Żegnajcie.

3 komentarze:

  1. Nie usuwaj! Ja to staram się czytać na bieżąco tak jak moje koleżanki. To że nie ma komentarzy to wcale nie znaczy, że nikt tego nie czyta!
    Twój blog jest naprawdę wspaniały i wciągający. Codziennie otwieram go, żeby zobaczyć czy jest coś nowego, a jak jest to od razu wysyłam koleżanką.
    Ja jestem twoją wierną czytelniczką, i cię proszę, nie usuwaj, a dodawaj częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za Twój komentarz :) Bardzo chciałabym dalej pisać to opowiadanie, ale po prostu zaczęła się szkoła... Mam strasznie dużo nauki i praktycznie brak komentarzy :C Co mnie jeszcze tylko bardziej dołuje... Czuję przez to, że nie mam talentu. Bo gdybym miała, byłyby komentarze, prawda? :) Ale skoro CI zależy, to postaram się za tydzień coś dodać :) Jednak nei obeicuję, że będzie to coś długiego, bo jestem chora, przygotowuję się do koncertu i mam dużo na głowie :C

      Usuń
  2. Dziękuje, uwierz moje znajome również czytają tego bloga, ale nie komentują ze swoich powodów. :)

    OdpowiedzUsuń